مرکز تلفنی ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی خدمات مشاوره رایگان کاهش استرس‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا را به منظور ارائه خدمات غیرحضوری بمنظور عدم خروج شهروندان از منزل ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۳۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 04 April 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،دکتر فریور در این بازدید گفت: سامانه ۱۴۸۰ خط مشاوره رایگان تلفنی است که به همت سازمان بهزیستی کشور چند سالی مشغول به فعالیت است .
این خط با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به افزایش اضطراب  در بین شهروندان ، فعالیت جدیدی را بعنوان کاهش بار روانی ناشی از شیوع این بیماری ارائه می دهد این خط از ۸ صبح تا ۸ شب  آمادگی ارائه مشاوره را به هم استانی های ارجمند دارد
. مشاوران و کارشناسان این خط افراد را در خصوص مدیریت استرس های این بیماری راهنمایی می کنند و اگر نیاز به موارد دیگری باشد مردم را به بخش های دیگر ارجاع می دهند.

فریور افزود : مرکز تلفنی ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی خدمات مشاوره رایگان کاهش استرس‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا را به منظور ارائه خدمات غیرحضوری بمنظور عدم خروج شهروندان از منزل ارائه می‌دهد.

فریور همچنین با اشاره به سامانه خود ارزیابی سازمان بهزیستی کشور هم افزود، هم استانی های ما میتوانند با مراجعه به سایت www.corona.behzisti.ir جهت ارزیابی روان شناختی خود اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار