استاندار آذربایجان غربی طی تماس تلفنی با خانواده شهید رشید شیخ آقائی نخستین شهید مدافع سلامت استان ضمن ابراز هم‌دردی و تسلیت، از این خانواده دلجویی کرد.
کد خبر: ۸۳۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 02 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،محمدمهدی شهریاری طی تماس با خانواده‌ شهید رشید شیخ آقائی بهورز شبکه بهداشت روستای ناچیت که در راه مبارزه با کرونا به شهادت رسید، با فرزند و همسر ایشان ابراز همدردی کرد.

شهید رشید شیخ آقائی بهورز شبکه بهداشت روستای ناچیت بوکان که علاوه بر خدمت در روستا در بیمارستان بوکان نیز در راه مبارزه با کرونا تلاش می نمود پس از چند روز بستری در یکی از بیمارستانهای ارومیه دعوت حق را لبیک گفت.

شهریاری نیز در تماس با خانواده‌ این شهید مدافع سلامت ضمن آرزوی سلامتی و صبر برای بازماندگان، از خداوند برای آن مرحوم مغفرت و رحمت مسئلت کرد.

شهید رشید شیخ آقایی، بهورز شبکه بهداشت روستای «ناچیت» بوکان که علاوه بر خدمت در روستا در بیمارستان بوکان نیز در راه مبارزه با کرونا تلاش می‌کرد، پس از چند روز بستری‌شدن در یکی از بیمارستان‌های ارومیه دعوت حق را لبیک گفت.

شهید شیخ آقایی ۵۴ ساله و دارای دو فرزند بود که شهادت این مدافع سلامت برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جان فشانی های جامعه پزشکی آذربایجان غربی ثبت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار