در آذربایجان غربی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از بهبود ۳۸۵ نفر و ابتلای 725 نفر به ویروس کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 31 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت:جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به شیوع کرونا در استان گفت:از هزار و ۸۳۲ نمونه گرفته شده جواب آزمایش ۷۲۵ نفر مثبت است.

آقازاده ادامه داد: متاسفانه تاکنون ۶۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و تا کنون ۳۸۵ نفر نیز بهبود یافته اند.

آقازاده با اشاره به شیوع گسترده این بیماری در کشور و استان، ادامه داد: مردم حتما با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی در قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.

با توجه به تدابیر اندیشیده شده در خصوص تعطیلی اصناف و بازاریان و همچنین گزارش‌های دریافتی در خصوص رعایت بسیاری از توصیه‌ها از سوی شهروندان، امیدواری‌ها در خصوص کاهش میزان ابتلا در روز‌های آینده افزایش یافته، ولی تداوم رعایت توصیه‌ها در این خصوص بسیار الزامی است.

نخستین مورد ابتلا به کرونا روز هشتم اسفند امسال در آذربایجان‌غربی ثبت شد؛ برخی پیش‌بینی‌ها از تداوم چندین هفته تا چندین ماهه این بیماری خبر می‌دهد و کوتاه‌شدن این روند، به همراهی مردم از طریق خودقرنطینگی بستگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار