در پی مقابله با ویروس کرونا
معاون استاندار گفت: به دستور ریاست جمهوری ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معادل با ۲۰ درصد بودجه کل کشور به موضوع مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۸۳۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 28 March 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان با اشاره به این که ظرفیت‌های بیمارستانی کشور و استان جوابگوی بیماران کرونایی است گفت: ایران اسلامی به عنوان دومین کشور بعد از چین بیشترین تعداد بهبود یافتگان را دارد و این مهم نشانگر عملکرد قابل قبول کشور در مبارزه با این ویروس منحوس دارد.
 
آقای مصطفوی افزود: در بررسی‌های استانی تعداد مبتلایان، آذربایجان غربی استان بیست و سوم کشور است و این مهم مدیریت بسیار خوب این بیماری را در استان نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور خاطر نشان کرد: در ۵۴ نقطه از گلوگاه‌های استان نیرو‌های نظامی و انتظامی برای جلوگیری از تردد بین شهری حضور دارند که در این رابطه ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده و ۱۱ مورد توقیف خودرو نیز اتفاق افتاده است.
 
آقای مصطفوی همچنین بر برخورد جدی با برخی از کانال‌ها و سایت‌های فضای مجازی که نا امیدی را در جامعه گسترش می‌دهد تاکید کرد و افزود: هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش تردد‌های اجتماعی و کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع پیدا نکردن ویروس کرونا در جامعه است.
 
وی همچنین از راه اندازی فروشگاه‌های اینترنت برای سهولت در خرید مردم و تامین مایحتاج زندگی خبر داد.
 
حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در جلسه گفت: ۹۹۸ مورد تخلف کانال‌ها و سایت‌های فضای مجازی درباره کرونا از طریق پلیس فتا گزارش شده که با آن‌ها برخورد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار