پیرو شایعات بی اساسی که مبنی بر تعطیلی جایگاه های پمپ بنزین در برخی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی در محافل مطرح گردیده، باعث ایجاد صف های طولانی در این شرایط بحرانی کرونایی جلوی جایگاه ها شده است.
کد خبر: ۸۳۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲ 26 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،

پیرو شایعات بی اساسی که مبنی بر تعطیلی جایگاه های پمپ بنزین در برخی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی در محافل مطرح گردیده، باعث ایجاد صف های طولانی در این شرایط بحرانی کرونایی جلوی جایگاه ها شده است! این شایعه و صف های طولانی باعث واکنش مسوولان شهرستانی و فرمانداران مربوطه شده است.

واکنش فرمانداری بوکان

لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان در گفت و با زریان_موکریان تعطیل شدن جایگاه های سوخت رسانی در بوکان را شایعه ای بی اساس خواند و آن را تکذیب کرد.وی تاکید کرد: تمام جايگاه های عرضه فراورده سوخت مايع و CNG بصورت شبانه روزي فعال است واز همشهريان گرامي خواهشمنداست به شايعات توجه نكنند.

واکنش فرمانداری اشنویه

روابط عمومي فرمانداری شهرستان اشنویه هم در اطلاعیه ای که در اختیار رسانه ها قرار داده ، در این خصوص آورده؛ به اطلاع شهروندان گرامی مي‌رساند، جو روانی ایجاد شده ناشی از انتشار شایعاتی درباره تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت کاملا نادرست بوده و توزیع فرآورده‌های سوخت مایع و CNG طبق روال معمول انجام خواهد شد و مشکلی به لحاظ تامین و عرضه فرآورده وجود ندارد. لذا شهروندان عزیز از ازدحام در جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند و به شایعات توجه ننمایند.

واکنش شرکت نفت منطقه میاندوآب

- روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هم با انتشار اطلاعیه ای خبرداد: به اطلاع کلیه همشهریان محترم شهرستان‌های جنوب استان آذربایجان غربی (میاندوآب، بوکان، مهاباد، سردشت، پیرانشهر، نقده، شاهین دژ، تکاب و سردشت) می‌رساند خبر تعطیلی جایگاه‌های سوخت کذب محض بوده و صحت ندارد و تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی (شامل بنزین موتور - نفتگاز- CNG) بصورت شبانه‌روزی و با رعایت اصول بهداشتی و نکات ایمنی طبق دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا مشغول ارائه خدمات بوده و فروش فرآورده‌های نفتی بطور عادی در جایگاه‌ها انجام می‌پذیرد./آوای مرز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار