استاندار كرمانشاه گفت: با توجه به شرايط موجود و افزایش ترددهای غیرضروری در كرمانشاه، از مردم تقاضا و خواهش دارم كه در خانه هاي خود بمانند.
کد خبر: ۸۳۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 25 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند در بازدید از نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا که توسط ارتش ایجاد شده، اظهار داشت: متاسفانه در شهر كرمانشاه مشاهده مي شود كه ترددها زياد و خيابان ها شلوغ است؛ بر این اساس از مردم كرمانشاه تقاضا و خواهش دارم كه به خاطر جان خود و عزيزان خود در خانه بمانند و 15 روز از خانه بيرون نيايند، چون ممكن است به پيك شيوع جديد بيماري برسيم.

وي با اشاره به همکاری مطلوب ارتش و دانشگاه علوم پزشکی در ایجاد این نقاهتگاه، افزود: راه اندازي اين نقاهتگاه بر اساس نقشه راه دانشگاه علوم پزشكي برای مقابله و کنترل بیماری کرونا است كه در ستاد مبارزه با كرونا استان مصوب شده بود.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: روز گذشته نیز نقاهتگاه دیگری توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجهز و آماده شدو امروز هم اين نقاهتگاه توسط ارتش جمهوري اسلامي ايران راه اندازي شد که شایسته است از نيروهاي مسلح كه در همه شرايط و بحران ها حامي مردم هستند، تقدير و تشكر كنيم.

وي همچنين با تشكر از مديريت و پرسنل دانشگاه علوم پزشكي، پزشكان و پرستاران گفت: اين نقاهتگاه كه امروز راه اندازي شد ويژه بانوان است واميدواريم هرگز مورد استفاده قرار نگيرد.

شايان ذكر است اين نقاهتگاه 120 تختخوابی توسط ارتش جمهوري اسلامي و با همكاري دانشگاه علوم پزشكي در جنب بيمارستان فارابي راه اندازي شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار