استاندار خبر داد:
استاندار خوزستان از اعمال کنترل‌های سختگیرانه در ورودی‌های شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 25 March 2020

غلامرضا شریعتی در آیین آغاز عملیات بیولوژیک شهدای سلامت قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه مستحضر هستند که بحث مقابله با کروناویروس، ویروس جدیدی که اخیرا همه دنیا را گرفتار کرده و کشور ما نیز با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کند، کار جامع و حیاتی است و عمده کار را مردم برعهده دارند.

وی افزود: اینکه مردم برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند و در منزل بمانند و تلاش کنند از راه‌های انتقال ویروس پیشگیری کنند، در قطع زنجیره انتقال بسیار تاثیرگذار است.

استاندار خوزستان گفت: باید شرایط برای کاهش تجمعات فراهم شود که در این راستا ادارات، اصناف، بازار، مراسمات فرهنگی، مذهبی و زیارت اهل قبور را تعطیل کرده‌ایم.

شریعتی ادامه داد: این ویروس بسیار به ما نزدیک است و بسیار بی‌رحم است بنابراین باید این مساله را جدی بگیریم و توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: البته همه با هم و در کنار هم کرونا را شکست می‌دهیم. عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه کربلا به واسطه همت بلندشان و در صحنه بودن همیشگی‌شان برای دفاع از این کشور و مردم این مملکت این بار هم به میدان آمدند و تمام امکانات خود را بسیج کردند تا ابتدا ۳۰ نقطه اهواز و سپس دیگر شهر های استان را گندزدایی و ضدعفونی کنند.

وی تصریح کرد: سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز هفته گذشته و سازمان آتش‌نشانی اهواز نیز از ابتدا، این کار سنگین را بر عهده گرفته‌اند که باید این کار به صورت جدی و مستمر به ویژه در مناطقی که تعداد بیماران زیاد است، ادامه داشته باشد.

شریعتی بیان کرد: بر ادامه و گسترش عملیات گندزدایی و ضدعفونی تاکید می‌کنم و مجدداً از مردم خواهشمندم همکاری لازم را با ما داشته باشند و از منزل خارج نشوند تا استان خوزستان اولین استانی باشد که شرایطش بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط خوزستان پایدار است، گفت: در ورودی‌های خوزستان کنترل‌های سختگیرانه‌ای اعمال می‌شود و در آینده نزدیک نیز کنترل‌های سختگیرانه‌تری در ورودی شهرستان‌ها اعمال می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار