نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی در سردشت راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۳۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 24 March 2020

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرماندار سردشت با اشاره به راه اندازی بیمارستان صحرایی در این شهرستان گفت: بیمارستان صحرایی که به کمک هلال احمر راه اندازی شده با 5 چادر بزرگ در مساحت 150 مترمربع در محوطه بیمارستان امام (ره) دارای 20 تخت با قابلیت افزایش تا 32 تخت و حضور 12 پرسنل، پزشک، پرستار، کادر خدمات و نگهبانی برپا شده است.

اقصی نخشی‌پور افزود: این بیمارستان از دو دستگاه ساکشن، دو دستگاه اکسیژن ساز ، دو دستگاه ونتیلاتور پرتابل و ترالی اورژانس دسی شوک و ای سی جی برخوردار است.

وی به برپایی نقاهتگاه اشاره و اظهار کرد: نقاهتگاه هم به کمک سپاه سردشت و در مرکز فنی و حرفه ای در دو طبقه به مساحت 350 متر مربع راه اندازی شده است.

وی گفت: این نقاهتگاه دارای 40 تخت با قابیلت افزایش 60 تخت است و به اتاق احیا ترالی اورژانس، دسی شوک، کپسول های اکسیژن ساز ، محل اسکان پرستار و امکانات رفاهی ویژه بیماران مجهز شده است.

فرماندار سردشت با اشاره به اهداف راه اندازی این دو مکان عنوان کرد: بیمارستان صحرایی برای مواقعی راه اندازی شده که اگر 60 تخت بیمارستان جوابگوی نیاز نباشد بتوان از آن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: زمانی از نقاهتگاه استفاده خواهد شد که بیماران کرونایی بعد از اتمام مراحل درمانی امکانات ایزوله در خانه نداشته و جهت ادامه درمان و مراقبت به نقاهتگاه انتقال داده خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار