معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:۵۰ درصد داروخانه های روزانه آذربایجان غربی در ایام عید باید فعال باشند.
کد خبر: ۸۳۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 23 March 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بهنام شهدی در چهارمین روز از فروردین ماه در جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه در خصوص اقلامی، چون دستکش و محلول و ژل‌های ضدعفونی مشکلی وجود ندارد گفت: برای تامین نیاز استان در خصوص ماسک نیز سناریو‌های مختلفی پیش بینی شده و به زودی این موضوع نیز به ثبات لازم می‌رسد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه طبق مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا می‌بایست علاوه بر داروخانه‌های شبانه روزی و بیمارستانی، ۵۰ درصد داروخانه‌های روزانه نیز در ایام عید فعال باشند از دستگاه‌های نظارتی خواست بر این روند نظارت داشته باشند.

او با قدردانی از اهتمام شکل گرفته از سوی گروه‌های مردمی برای تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی تصریح کرد: استفاده از این تولیدات نیازمند آن است که دستور العمل‌های بهداشتی در فرایند تولید و توزیع رعایت شود.

شهدی در خصوص ذخیره اقلام اساسی استان تا چند ماه آینده نیز گفت: پیش بینی‌های لازم برای تامین اقلام اساسی استان تا زمان شکست کرونا و پس از آن اندیشیده شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین از همراهی اتاق اصناف در خصوص تعطیلی کسب و کار‌های غیرضروری در راستای اجرای پویش ۲۹۱۴ نیز قدردانی کرد و افزود: به طور قطع با همدلی و همراهی و اجرای دقیق مصوبات ملی و استانی می‌توانیم بر این بحران نیز فائق آییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار