برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی از مردم دعوت کرد تا در خانه بمانند.
کد خبر: ۸۳۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 19 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در توصیه ای از مردم استان خواست که در ایام نوروز برای شکستن زنجیره شیوع کرونا و غلبه بر این مهمان ناخوانده، نوروز امسال درخانه مانده و به مسافرت نروند.
وی افزود: مردم باید توجه کنند امسال سالی متفاوت است؛ امسال همه باید در ایام نوروز در خانه بمانیم، از مسافرت کردن پرهیز کنیم تا با همراهی و وحدت این ویروس منحوس را شکست دهیم.
حسن‌بکلو ادامه داد: خادمان ساعی و پر تلاش شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همگام با سایر خدمتگزاران مردم از اولین روزهای شیوع بیماری در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، با رعایت کامل نکات بهداشتی و دستورالعمل های مربوطه برای خدمت‌رسانی به مردم استان مشغول هستند و حتی در ایام نوروز نیز در آماده باش کامل در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف آذربایجان غربی خواهند بود.
وی ضمن درخواست از مردم به رعایت اصول و نکات مطرح شده، گفت: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچون سربازان خدوم و فداکار در خطیرترین شرایط با همدلی و تلاش روشنی بخش خانه‌های مردم بوده‌اند و انتظار دارند مردم نیز با رعایت اصول و نکات بهداشتی مطرح شده از سوی وزارت بهداشت که مهم‌تر از همه ماندن مردم در خانه‌ها در ایام نوروز می‌باشد، خادمان خود در جای‌جای ارگان‌ها اعم از مراکز درمانی، ارگان‌های خدمات رسان ‌و ... یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار