معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تداوم توزیع سیب و پرتقال با نرخ مصوب دولتی به منظور تنظیم بازار در حدود ۲۰۰ مرکز سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 18 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،احسان باقرخانی ، قیمت در نظر گرفته شده برای هر کیلو پرتقال را 5500 تومان و هر کیلو سیب را 5900 تومان اعلام کرد.

وی گفت: حدود 200 مرکز برای توزیع میوه با قیمت مصوب دولتی در سطح استان در نظر گرفته شده که از این تعداد 80 مرکز در سطح شهر کرمانشاه و مابقی در دیگر شهرستانهای استان است.

باقرخانی با بیان اینکه مرکز در نظر گرفته شده برای توزیع میوه با نصب بنر مشخص شده‌اند، گفت: پراکندگی این مراکز بگونه ای است که تمام نقاط را پوشش می دهد، ضمن اینکه در صورت نیاز مراکز سیار توزیع هم در نظر گرفته خواهد شد.

وی فروش میوه در این مراکز را با قیمت بیشتر از قیمت مصوب اعلام شده تخلف دانست و از مردم خواست در صورت مشاهده چنین مواردی حتما گزارش دهند.

باقرخانی کیفیت میوه های در نظر گرفته شده را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تمام نکات بهداشتی نیز جهت پیشگیری از انتقال کرونا رعایت شده است.

وی بابیان اینکه هزار تن پرتقال و 600 تن سیب برای تامین میوه شب عید مردم در نظر گرفته شده، گفت: توزیع این میوه‌ها فعلا ادامه دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار