مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: امسال مصرف سوخت پاک سی‌ان‌جی در هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۳۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 17 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،سیدجواد فیض‌حسینی افزود: امسال با مصرف ۱۵۲ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در جایگاه‌های این منطقه زمینه صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در جنوب استان فراهم شد.

او با اشاره به مصرف روزانه حدود ۴۸۳ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی کارشناسان واحد سی‌ان‌جی این منطقه و با استانداردسازی تجهیزات جایگاه‌ها هم اکنون در تمامی آن‌ها عرضه این فرآورده فعال بوده و به صورت شبانه‌روزی ارایه می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث هفت باب جایگاه سی‌ان‌جی با پیشرفت بیش از ۹۳ درصدی با مشارکت بخش خصوصی در شهر‌های میاندوآب، مهاباد، پیرانشهر و نقده با ایجاد زیرساخت‌های لازم خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه‌ها، عرضه گاز طبیعی در جنوب آذربایجان‌غربی به ۵۶ جایگاه افزایش یافته و مدت زمان سوختگیری به حداقل می‌رسد.

او بیان کرد: هم‌اکنون ۲۲ باب جایگاه سی‌ان‌جی (تک منظوره) و ۲۷ باب جایگاه ۲ منظوره در جنوب استان آذربایجان غربی به صورت شبانه‌روزی در امر توزیع سوخت پاک فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار