سلماس،
‍ تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۸۳۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ 17 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جلیل نصیری صدقیانی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس ،با تبریک سال نو و فرا رسیدن بهار و همچنین داشتن روزهایی ایمن و کم حادثه برای شهروندان و هم وطنان و نیز آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان و گرفتارشدگان به ویروس کرونا و عرض خسته نباشید به مدافعان سلامت و کادر درمان ، اعلام کرد تمامی ایستگاه های تیم های عملیاتی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز بصورت کاملا آماده باش در خدمت همشهریان عزیز خواهند بود .

وی گفت : با توجه به شرایط حساس کشور و جامعه ، آتش نشانان همچون سال های گذشته در شب چهارشنبه آخر سال با تمام تجهیزات و امکانات آماده خدمت رسانی هستند اما امسال آتش نشانان در این شب ها مشغول ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر هستند و شهروندان برای قدردانی از زحمات آتش نشانان جشن چهارشنبه آخر سال را در خانه و با ابتکار خلاقانه کم خطر برگزار کنند.

جلیل نصیری صدقیانی گفت : در شرایطی که بیمارستان شهر درگیر ویروس کرونا و تعدادی از بیماران کرونایی در این مرکز بستری هستند ، شهروندان به ویژه افراد نوجوان و جوان حداقل امسال را چهارشنبه سوری کم خطری را برگزار کنند.

خدای نکرده ، اگر حادثه‌ای برای کسی رخ دهد، با توجه به حجم بالای مراجعات به بیمارستان، بار مضاعفی به کادر درمانی وارد می شود.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهم به آتش نشانان نیز توجه داشته باشند زیرا عوامل آتش نشانی این روزها که همه شهروندان توصیه به خانه‌نشینی شده‌اند، با حضور در اماکن و معابر در حال ضدعفونی کردن فضاهای شهری هستند و امیدوارم شهروندان با انجام ندادن اقدامات حادثه‌ساز و روشن نکردن آتش در این ایام، حجم کار ما را بیشتر نکنند.

مهندس نصیری صدقیانی در ادامه به حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کرده و افزود : خوشبختانه تا بدین لحظه هیچ گونه حادثه و یا تلفات جانی و مالی در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال مشاهده و گزارش نشده است و امیدواریم همشهریان بزرگوارمان ضمن رعایت نکات ایمنی ، روزی ایمن و بدور از هیچگونه حوادث و خسارات داشته باشیم که در همین راستا ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس همچون سال قبل ، اقدام به چاپ و توزیع چندین هزار بروشور و تراکت توصیه های ایمنی و آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال ، پیشگیری و هشدار های ویروس کرونا کرده است که امیدواریم کمک شایانی به افزایش سطح آگاهی شهروندان و رعایت نکات ایمنی گردد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس در خصوص چهارشنبه آخر سال به بیان توصیه های ایمنی پرداخت و گفت :

همشهریان گرامی ،

در صورت بروز هرگونه حادثه با حفظ خونسردی بی درنگ کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور کنید و با سامانه پاسخگویی ۱۲۵ تماس بگیرید.

از نگه داری مواد قابل اشتعال از جمله نفت ، بنزین و ... در منزل خود داری کنند .

از قراردادن ظرف تحت فشار ازجمله کپسول های اسپری مانند حشره کش ها ، رنگ ها و ... بر روی آتش خودداری کنند.

از روشن کردن آتش و استفاده از مواد محترقه و فشفشه در پارکینگ ساختمان و داخل منازل جدا بپرهیزند.

نصیری صدقیانی در خاتمه سالی سرشار از سلامتی ، شادی ، امنیت و برکت و بدور از هرگونه حوادث ناگوار برای هم میهنان و همشهریان آرزو کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار