در تکاب
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: ۱۰ هزار قرص نان غیربهداشتی از ۶۵ واحد صنفی، فروشندگان سیار و مراکز غیرمجاز این شهر توسط اکیپ‌های نظارت و بازرسی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۸۳۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ 16 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حسین امینی افزود: جمع‌آوری نان‌های غیربهداشتی از مغازه‌ها و فروشندگان سیار در راستای ارتقای سطح سلامت شهرستان و با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا در تکاب صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: این نان‌های غیربهداشتی جمع‌آوری شده از بازار تکاب به دلیل قرارداشتن در کیسه‌های نایلونی و نگهداری نامناسب بسیار خطرناک است از این رو از عرضه آن به شهروندان جلوگیری شد.

وی اظهار داشت: همچنین برخی از فروشندگان سیار و دست‌فروشان نسبت به عرضه نان‌های تولید شده در سایر شهرها در بازار تکاب اقدام می‌کنند که فعالیت آنان نیز توسط اکیپ بازرسی مشترک بهداشت، صنعت، معدن و تجارت شهرداری و ماموران انتظامی متوقف و نان‌های عرضه شده توسط این فروشندگان نیز از سطح شهر جمع‌آوری شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با بیان اینکه تمام نانوایی‌های تکاب درحال حاضر باز بوده و فعالیت می‌کنند، ادامه داد: برخی از نانوایی‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به دستگاه کارت‌خوان جهت پرداخت پول مجهز شده‌اند و از دریافت وجه از مشتری در این نانوایی‌ها خودداری می‌شود.

امینی ادامه داد: با نانوایی‌هایی که اقدام به تعطیلی کرده و نکات و توصیه‌های بهداشتی را عمل نکنند، به طور جدی برخورد خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار