رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته داریم، گفت: این آمار نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.
کد خبر: ۸۳۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 17 March 2020

کیامرث حاجی‌زاده در خصوص عملکرد این هیات در سال ۹۸، اظهار کرد: خدا را شکر سال ۹۸، سال بسیار خوبی برای هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان بود. در سال جاری، مجمع انتخاب رئیس هیات استان برگزار شد و بلافاصله پس از انتخاب مجدد من به عنوان رییس هیات، مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان در سال ۹۷ با حضور دبیر فدراسیون در اهواز برگزار شد.

وی سال ۹۸ را سال شکوفایی هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان دانست و گفت: در تمامی اعزام‌های گروه‌های بیماری به مسابقات کشوری به مقام رسیدیم. همچنین برای اولین بار در طول تاریخ ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان، سید علی موسوی، ورزشکار رشته دو و میدانی به مسابقات جهانی پیوند اعضا اعزام شد که به نشان نقره دست پیدا کرد، ضمن این‌که موسوی از بهترین‌های کاروان ایران در این رقابت‌ها بود.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با اشاره به مدال‌هایی که برای اولین بار در تاریخ این هیات کسب شدند نیز خاطر نشان کرد: در گروه بیماری‌های MS و هموفیلی به ترتیب به مدال‌های طلا و برنز رسیدیم. در مجموع عملکرد بسیار خوبی در بخش مدال‌آوری داشتیم و برای سال ۹۹ نیز مصمم هستیم که همین نتایج را تکرار کنیم و با قدرت بیشتر در مسابقات حاضر شویم.

وی گفت: در سال ۹۸ سه المپیاد استانی با کیفیت بسیار خوب برگزار کردیم که همین المپیادها منجر به مدال‌آوری ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های کشوری و مسابقات جهانی شد. برگزاری المپیاد بسیار سخت است اما تنها هیات استانی بیماران خاص و پیوند اعضا کشور هستیم که المپیاد برگزار می‌کنیم.

حاجی‌زاده با اشاره به حمایت مالی که از ۱۴ هیات فعال شهرستانی داشته‌اند، عنوان کرد: تنها هیات ورزشی چه در استان و چه در استان‌های دیگر هستیم که به هیات‌های شهرستانی، تنخواه پرداخت می‌کنیم که این مهم امسال برای دو بار انجام شد.

وی بیان کرد: برای سال ۹۹ نیز در نظر داریم که از رقابت‌های کشوری میزبانی کنیم و در راستای پیشرفت هر چه بیشتر رشته‌های تحت نظر هیات گام برداریم. همچنین برگزاری مجمع سالانه و تجلیل از مدال‌آوران در سال ۹۸ در دستور کار است.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته داریم که این آمار نسبت به سال ۹۷ نیز رشد داشته است، گفت: هیات خوزستان برای چهار بار توسط فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا به عنوان هیات برتر شناخته شد و تمام تلاش ما این بوده است که برنامه‌های مدنظر را به نحو احسن انجام دهیم تا این مهم در نهایت رشد و مدال‌آوری ورزشکاران استان در رقابت‌های بین‌المللی و کشوری را به همراه داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار