کد خبر: ۸۳۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 13 March 2020
مدیر کل مدیریت بحران  با اظهار اینکه از  شنبه ۲۴ اسفند ماه تا پایان یکشنبه ۲۵ اسفند ماه استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان سیستم بارشی است گفت: مردم مراقب طغیان رودخانه ها باشند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ،محمدی تبار افزود : طعیان رودخانه ها ،آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن میسل ها و آبراهها دور از انتطار نخواهد بود.
لذا لازم است شهروندان و بخصوص عشایر و کشاورزان و دامداران نکات و تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.
محمدی تبار با اشاره به شیوع ویرانگر ویروس مرگبار کرونا گفت : امروز حجم عظیمی از توان و ظرفیت حاکمیت و دولت در استان در مبارزه و مدیریت بیماری خطرناک کرونا هستند و مردم استان نه تنها در این ۲۴ ساعته سیستم بارشی بلکه در طول این مدت و هفته های جاری و آینده باید از هرگونه تردد ، مسافرت و دید و بازدید بطور جدی خوداری کنند، چون این بیماری به سرعت  گسترش پیدا می کند و هیچ درمانی ندارد و تنها راه پیشگیری و قطع چرخه انتقال با ؛ رعایت بهداشت فردی و خانوادگی و "خود قرنطینه گی " و در خانه ماندن است .
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت : در شرایط فعلی مجموعه ایثارگر و پرتلاش بهداشت و درمان بخصوص جامعه پزشکی و پرستاری، مجموعه های  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروی انتظامی ، اوژانس ،هلال احمر ، شهرداری ها ، فرمانداری ، ادارات ،دستگاهها و شرکت های خدمات رسان و ... با مدیریت نماینده عالی دولت در خط مقدم مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا هستند ، لذا واجب است شهروندان و مردم استان برای سلامتی خودشان و رعایت حال همدیگر توصیه ها و نکات بهداشتی و امنیتی را کاملا جدی بگیرند ، چون خسارات ناشی از سیل و زلزله و ...شاید قابل جبران باشد، ولی سلامتی و جان انسان قابل جبران نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار