قاسم شریفی خبرداد؛
به گزارش تابناک سمنان: قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: تا کنون بازدید از ۲۵ اداره کل و نهاد در حوزه کرونا در سطح استان انجام و مابقی نیز در دست بازدید و نظارت هستند.
کد خبر: ۸۲۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 09 March 2020

Image result for قاسم شریفی

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان صبح دوشنبه در کمیته بازرسی و ارزیابیِ ستاد مقابله با کرونا استان سمنان از تشدید بازرسی‌های اداری در استان با هدف پایش میزان رعایت اصول بهداشتی و مقابله با شیوع کرونا، بیان کرد: در نخستین روز این بازرسی‌ها، از ۲۵ اداره کل، سازمان و شرکت بازدید شده و این پایش تا پایان هفته آینده، ادامه دارد.

وی همچنین گفت: لغو مأموریت‌های غیر ضروری اداری، ضدعفونی میز، صندلی، دستگیره درب‌ها، رایانه‌ها، آسانسور به صورت روزانه، جلوگیری از پذیرایی، قرار دادن مواد ضدعفونی در سطح اداره، حذف کارت ساعت ورود و خروج کارکنان و اثر انگشت، تمهید مقدمات دورکاری و… از جمله شاخص‌های ۲۸ گانه ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی استان است.

قاسم شریفی افزود: آموزشِ به کارکنان و شاغلان در واحدهای خدمات و بخش‌های عمومی، رسیدگی به وضعیت آبدارخانه‌ها و اماکن شستشوی بهداشتی ظروف، پرهیز از برگزاری همایش‌ها و برگزاری جلسات به صورت ویدئوکنفرانس، ارائه خدمات در بستر الکترونیکی، دفاتر پیشخوان، پست و … از جمله مسائلی است که در بازدید از ادارات بر آن تاکید می‌شود.

شریفی رعایت حداکثریِ اصول بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا را از حقوق اصلی کارکنان و مراجعان و تکلیف متقنِ مدیرانِ دستگاه‌های اجرایی و حوزه پشتیبانی و سلامت ادارات دانست.

وی بیان کرد: حفظ سلامت کارکنان و مردم مهمتر از هر کاری است و با هیچ سود و منفعتی قابل معامله نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار