رئیس هیات استان عنوان کرد:
رئیس هیات والیبال خوزستان با اشاره به جلسه با رییس فدراسیون، گفت: آقای داورزنی قول داد که خوزستان حتما در فصل آینده لیگ برتر والیبال کشور تیم خواهد داشت.
کد خبر: ۸۲۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 17 March 2020

سعید شاهرخی در خصوص وضعیت والیبال خوزستان، اظهار کرد: در سه سالی که به عنوان رییس هیات استان انتخاب شده‌ام، با رایزنی‌های مختلفی که با افراد مختلف از جمله نماینده اهواز در مجلس و همچینن برخی ارگان‌ها داشتیم، به دنبال حضور یک تیم از خوزستان در لیگ برتر بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه رایزنی‌های ما با نمایده اهواز هیچ نتیجه‌ای نداشت و کمکی به ما نشد. حتی زمانی که او پیش از انتخابات اسفندماه به دفتر هیات آمدم، ایرادهایی به او گرفتم و به او یادآور شدم که نتوانست کاری برای والیبال خوزستان انجام دهد و چرا خوزستان نباید یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشد؟

رئیس هیات والیبال خوزستان عنوان کرد: پیش از مسابقات انتخابی المپیک نیز که به تهران رفتم، جلسه‌ای با آقای داورزنی، رئیس فدراسیون داشتم و او قول داد که خوزستان حتما در فصل آینده لیگ برتر والیبال کشور تیم خواهد داشت. او اعلام کرد که طی یک سفر به اهواز خواهد آمد و با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این زمینه صحبت خواهد کرد.

وی افزود: با یکی از نماینده‌های جدید اهواز در مجلس شواری اسلامی نیز صحبت کرده‌ایم و قول داده است که خوزستان در فصل آینده لیگ برتر کشور، تیم داشته باشد. به هر حال تا تیم لیگ برتری نداشته باشیم، یعنی هیچ کاری برای والیبال خوزستان انجام نداده‌ایم زیرا یک رشته اگر در لیگ برتر حضور نداشته باشد، در کشور هم دیده نمی‌شود. در هر صورت این امید وجود دارد که خوزستان سال آینده در لیگ برتر تیم داشته باشد و اگر این مهم محقق شود، بیش از این از والیبال خوزستان خواهید شنید و قول می‌دهم که والیبال استان از فوتبال هم پیش خواهد افتاد.

شاهرخی در ادامه نیز با اشاره به حضور تیم آریانا ماهشهر در لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور، گفت: این تیم تا مرحله پایانی نیز خوب پیش رفت اما نتوانست جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. حتی من به این تیم قول داده بودم که اگر این لیگ برتری شود، با هزینه‌های شخصی خودم هم که شده، کمک می‌کنم تا در لیگ برتر حضور پیدا کند. همچنین تیم نفت امیدیه را در لیگ یک بانوان کشور داشتیم ولی متاسفانه نتوانست بالا بیاید.

وی خاطر نشان کرد: در لیگ دسته دو والیبال آقایان نیز دو تیمِ شهرداری بندرامام و نفت اهواز را داشتیم که البته مناطق نفت‌خیز جنوب در مرحله دوم این رقابت‌ها شرکت نکرد و من هنوز علت انصراف آن‌ها را با وجود سرمایه مالی و ساختاری که این شرکت دارد، نمی‌دانم. جالب است که خود من دو روز پیش از آغاز مسابقات، در تمرین این تیم حضور داشتم اما بعد اعلام کردند که به آن‌ها اتوبوس برای حضور در مسابقات را ندادند که حرف غیرمنطقی است. به هر حال اگر به خود من می‌گفتند، با رایزنی با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، اقدامات لازم را جهت اعزام تیم انجام می‌دادم.

رییس هیات والیبال خوزستان افزود: تیم شهرداری بندرامام نیز با توجه به این‌که چند بازیکن غیربومی جذب کرده است، توانست به مرحله نهایی لیگ دسته دو کشور صعود کند. قرار بود این مرحله، اسفندماه در بابل برگزار شود اما به خاطر شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها لغو شد. شهرداری تیم خوبی است و مطمئنم که به لیگ یک صعود خواهد کرد.

وی همچنین گفت: اردوی تیم‌ملی والیبال ساحلی در اهواز برگزار شد و برای اولین بار نیز کلاس داوری والیبال ساحلی را هم در خوزستان برگزار کردیم. برنامه‌ها و مسابقات دیگری هم مدنظر بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا نتوانسته‌ایم آن‌ها را برگزار کنیم.

شاهرخی خاطر نشان کرد: فعالیت خوبی در بخش پایه داشته‌ایم و خوزستان در مسابقات چهار نفره کشور عملکرد خیلی خوبی داشت و می‌توانستیم جزو چهار تیم نیز باشیم اما با ناداوری باختیم. حتی سرپرست مسابقات هم به ما گفت که تاکنون خوزستان را به این صورت ندیده است. در رده سنی نوجوانان نیز یک استعداد شناسایی کرده‌ایم که اگر به حرف ما توجه و تحت نظر هیات کار کند، یک محمد موسوی خواهد شد. همچنین در حال حاضر تمام شهرستان‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند و مدتی پیش، مسابقات بانوان در رده سنی جوانان خوزستان با حضور ۱۷ تیم برگزار شد.

منبع: فارس
برچسب ها: والیبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار