مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی : عملیات آواربرداری ٢٠٠ واحد مسکونی زلزله‌زده قطور انجام شده و اجرای عملیات در باقی واحدهای زلزله‌زده در حال اجراست.
کد خبر: ۸۲۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 06 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، امیرعباس جعفری گفت: پیش از  این، ٣٣ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین در منطقه زلزله‌زده قطور فعالیت داشتند که برای سرعت‌بخشی به عملیات آواربرداری، این تعداد به ١٠٠ دستگاه افزایش یافته‌است.
وی ادامه داد: کار آواربرداری سخت و پیچیده‌ است  که با همراهی اهالی منطقه سرعت آن افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اجازه خانوارهای آسیب‌دیده‌ برای آواربرداری ضروری است، اظهار داشت: ساکن هر واحد مسکونی باید ابتدا وسایل خود را از زیر آوار جمع‌آوری و سپس نیروهای ما اقدام به آواربرداری کنند.

وی با اشاره به اعزام ماشین‌آلاتی از دستگاه‌های خدمات‌رسان، سپاه شهدا و شهرداری‌های آذربایجان‌غربی به منطقه ادامه داد: تعدادی ماشین‌آلات سنگین نیز فردا، شنبه از استان‌های معین در منطقه مستقر می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه  تعدادی سرویس بهداشتی، حمام و دستشویی از طریق ستاد امام (ره) به روستاها ارسال شده‌است، بیان کرد: همچنین تعدادی آغل برای اسکان اضطراری پنج‌هزار و ۵۲۷ راس دام با همکاری جهاد کشاورزی و ستاد فرمان اجرایی امام (ره) احداث شده است.
وی افزود: همچنین به دستور استاندار آذربایجان‌غربی، با مدیر شرکت نفت استان هماهنگی صورت گرفته که به هر خانوار روستایی علاوه بر سهمیه قبلی، یک بشکه نفت تحویل دهند و نیز بسته‌هایی در حال تهیه است تا در روزهای آینده به صورت عیدانه در اختیار خانوارهای آسیب‌دیده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار