مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار از سوی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری طی روزهای برگزاری جشن ملی نیکوکاری در سطح استان مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۸۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 03 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه،محسن رخصی، به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و چهل و یک سال خدمت و تلاش این نهاد اظهار داشت:خدمات این نهاد در چهل و یک سال گذشته به پشتوانه کمک های مادی و معنوی مردم نیک اندیش به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد:کمک های مردمی در مناسبت های گوناگون به نیازمندان اهدا می شود که یکی از این مناسبت ها جشن نیکوکاری است که هرساله در آستانه سال نو برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود:امسال جشن نیکوکاری در روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه با شعار "عید را به خانه هایشان ببریم"همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

رخصی تصریح کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه‌های وزارت بهداشت، از مردم نیک‌اندیش استان می‌خواهیم برای ارائه کمک‌های خود تا حد امکان از روش‌های غیر حضوری استفاده کنند.

وی در پایان گفت:مردم خیر می توانند از طریق سایت الکترونیکی emdad.ir، اپلیکشن های سکه، آپ و سنا، شماره گیری کد ussd#۱*۸۸۷۷۷*یا تلفن های همراه،تلفن گویای ملی نیکوکاری به شماره ۰۹۶۸۸۷، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی از روش های پرداخت غیرحضوری در جشن نیکوکاری به شمار می رود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار