طبق بررسی‌های صورت گرفته در بازار میوه و تره بار همدان، قیمت‌ها به گونه‌ای رشد داشته که سبد ویتامین مردم خالی شده و در حال حاضر عدم توانایی بسیاری از افراد در خرید میوه و سبزیجات، زمینه خرید در بازار را برای قشر خاصی هموار کرده است.
کد خبر: ۸۲۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 01 March 2020
در پی شیوع کروناویروس قیمت میوه و تره بار در همدان بر قطاری با شیب تند به سمت بالا سوار شده و در این روز‌ها قیمت‌ها سر به فلک زده است.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش‌های میدانی برخی میوه‌ها که چندی پیش عرضه آن‌ها در بازار به مقدار زیاد و با قیمت مناسب انجام می‌شد، امروز در بازار به صورت نایاب و با قیمت‌های بسیار بالا مشاهده می‌شد به گونه‌ای که هر کیلو لیموشیرین درجه ۱ به قیمت ۱۴ هزار تومان و لیموشیرین درجه ۲ به قیمت ۹ هزار تومان فروخته می‌شد.

در میان سایر اقلام میوه نیز هر کیلو سیب به قیمت ۶۰۰۰ تومان و پرتقال به قیمت هر کیلو ۵۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود. همچنین هر کیلو پیاز از ۸۰۰۰ تا ۱۰ هزار تومان و سیب زمینی به قیمت ۵۰۰۰ تومان در بازار فروخته می‌شود.

قیمت عجیب لیمو ترش نیز قابل تأمل بوده و هر کیلو به مبلغ ۳۰ هزار تومان آن هم به صورت محدود توزیع شده و قیمت خیار و گوجه فرنگی به قیمت هر کیلو بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

بازار محصولاتی مانند سیر و زنجبیل نیز به علت تقاضای بالای مردم بسیار داغ بوده و قیمت هر کیلو زنجبیل به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان داغ خرید این محصول را بر دل مردم گذاشته است ضمن اینکه هر کیلو سیر‌تر ۴۰ هزار تومان و سیر خشک ۳۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار