کد خبر: ۸۲۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 29 February 2020
تیم رفع آلودگی جنگ نوین تیپ 48 فتح،عملیات رفع آلودگی ویروس کرونا از بیمارستان‌های امام سجاد(ع) و شهید بهشتی شهر یاسوج را انجام دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تیم رفع آلودگی جنگ نوین تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمددر راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، اقدام به گندزدایی و ضد عفونی بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد و شهید جلیل شهر یاسوج کرد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح در حاشیه این عملیات در گفتگو با خبرنگار ما گفت:: به درخواست استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری شهر یاسوج این عملیات از امشب آغاز و از صبح روز شنبه تمامی معابر و اماکن عمومی شهر یاسوج برای گندزدایی و پاکسازی وارد فاز عملیات می‌شود.

این فرمانده ارشد نظامی تیپ ۴۸ فتح با اشاره به اینکه این امر در راستای مدیریت شیوع بیماری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر یاسوج انجام می‌شود گفت:: تیپ ۴۸ فتح و تیم جنگ نوین این یگان با دستگاه‌های GSM۲۵۰۰ و خودرو‌های رفع آلودگی و خنثی سازی آلودگی، عملیات‌های رفع آلودگی را انجام می‌دهد.

سرهنگ حکمتیان از پاکسازی و گند زدایی ۳ بیمارستان شهید بهشتی، امام سجاد و شهید جلیل یاسوج خبر داد و گفت:: تا کنون درخواستی برای پاکسازی و گندزدایی مراکز علمی و آموزشی نداشته ایم، ولی در عین حال آمادگی کامل را برای انجام این کار داریم.

وی در پایان با بیان اینکه این عملیات‌ها با ۵ دستگاه رفع آلودگی، کارواش و درفش انجام می‌شود گفت:: تیپ ۴۸ سپاه فتح این امادگی را دارد تا در سراسر استان عملیات گند زدایی و مبارزه با ویروس کرونا را جهت رفاه حال و سلامتی مردم استان انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار