بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: همشهریان در شرایط کنونی از پول نقد و اسکناس که منبع آلودگی است و زمینه بهداشتی ندارد استفاده نکنند و کارت ها و خدمات الکترونیکی را جایگزین آن کنند این امر از شیوع و گسترش بیماری جلوگیری می کنند.
کد خبر: ۸۲۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 29 February 2020

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه یکی از عوامل انتقال که منجر به گسترش ویروس می شود پول نقد و اسکناس است چون اینها قابل ضدعفونی نیستند، هیچگونه زمینه بهداشتی ندارند و به دلیل دست به دست شدن عامل آلودگی هستند، از مردم خواهش می کنم در شرایط کنونی از پول نقد استفاده نکنند بلکه از خدمات الکترونیک استفاده کنند برای خرید هم از کارت استفاده کنند.

وی افزود: در حال حاضر تمامی فروشنده ها و مراکز عرضه خدمات دستگاه پوز دارند و مردم می توانند از کارت استفاده کنند. هنگام استفاده از کارت نیز توصیه می کنیم کارت را به فروشنده ندهند و عملیات خرید را خودشان انجام دهند هنگام استفاده از دکمه ها پوز هم از دستکش یا دستمال کاغذی استفاده کنند.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی تصریح کرد: شهروندان بهتر است از مراجعه غیرضروری به شعب بانک خودداری کنند و از سامانه و خدمات الکترونیک استفاده کنند که می تواند تمام خدمات را به مشتری بدهد. مراجعه به بانک فقط در موارد ضروری و برای دریافت تسهیلات انجام شود. قطعا کمتر شدن مراجعه به بانک احتمال خطر و شیوع ویروس را کاهش می دهد.

جلیلیان در پایان تاکید کرد: از همشهریان درخواست می کنم از پول نقد استفاده نکنند و با همدلی و همراهی یکدیگر به زودی بر این ویروس هم غلبه کنیم و از این برهه عبور کنیم و از همکاران هم در شبکه بانکی درخواست می کنم پول نقد کمتری در اختیار مردم قرار دهند و آنها را به استفاده از کارت ها تشویق کنند همشهریان هم با کارکنان بانک همکاری کنند تا از گسترش بیماری جلوگیری کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار