رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: با کسانی که در مورد بیماری کرونا شایعه پراکنی می کنند و امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۸۲۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 25 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی اکبر گروسی در جلسه هم اندیشی با مسئولان بهداشت آذربایجان غربی اظهار کرد: هر چند که حسب اطلاع ویروس کرونا مانند سایر بیماری‌ها است و آنگونه که تبلیغ سوء و منفی از آن می شود خطرناک نیست، ولی عقل حکم می‌کند تمام راه‌های شیوع و پیشگیری از ابتلاء به این بیماری شناسایی و بسته شود و باید از تمام ظرفیت‌های علم پزشکی استفاده شود تا امنیت بهداشتی مردم تامین شود.

وی از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر دادستان‌های استان خواست تا با جدیت و قاطعیت با عوامل شایعه پراکن و سود جو و سوء استفاده کن برخورد شود و به هیچ وجه اجازه تشویش اذهان عمومی را به افراد ندهند، خصوصاً در فضای مجازی باید کسانی که به شایعه سازی در خصوص کرونا می پردازند و مردم را نگران می‌کنند برخورد شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: اگر مردم مواردی را که وزارت بهداشت و درمان و نیز مسئولین مربوطه در استان‌ها توصیه می‌کنند و همچنین توصیه‌های پزشکان مجرب که از رسانه ملی منعکس می‌شود را عمل نمایند، یقین داشته باشند که همگی در سلامت خواهند بود و به حول و قوه الهی کرونا ویروس را هم شکست خواهیم داد.

گروسی گفت: با عنایت به اینکه یکی از دستگاه‌های پر مراجعه، دستگاه قضایی است، باید در رعایت بهداشت فردی و آنچه که پزشکان و مسئولان بهداشت توصیه می کنند بیشتر از سایرین عمل کنند تا از بیماری مصون بمانند.

وی از مسئولین بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به لحاظ حضور در جلسه و بیان نکات مهم و هم اندیشی و نیز اتخاذ تدابیر لازم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار