استاندار کرمانشاه از بستری پنج مورد مشکوک در بیمارستان ویژه کورنا خبر داد گفت: نمونه های آن برای آزمایش به تهران ارسال شده است.
کد خبر: ۸۲۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 23 February 2020

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه استاندار کرمانشاه در بیست و سومین جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: از کارگروه ستاد تنظیم بازار تشکر می کنم اگرچه نرخ تورم هنوز بالاست ولی نسبت به سایر استان ها شرایط بهتری داریم.تقاصا داریم شب عید با حساسیت بیشتری مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت تامین میوه شب عید، تهیه آن را کار ارزشمندی دانست و گفت: این کنترل ها با سفره مردم ارتباط مستقیم دارد. و در خصوص نمایشگاه ما تاکید بر برپایی آن داریم ولی نظر دانشگاه علوم پزشکی برایمان حائز اهمیت است اگر اعلام کنند مناسب نیست قطعا برگزار نمی کنیم. 

استاندار کرمانشاهتامین ۱ هزار تن شکر را از کارخانه قند اسلام آباد مصوب اعلام کرد و در خصوص تامین منابع بانک‌ها از برگزاری جلسه دیگری در روز سه شنبه خبر داد.

 

بازوند از بستری پنج مورد مشکوک در بیمارستان ویژه کورنا خبر داد گفت: نمونه های آن برای آزمایش به تهران ارسال شده است.

 در ادامه  محسن دارابی خاطر نشان کرد:برای توزیع میوه شب عید مباشر تامین و توزیع تعیین شد. تعهد تهیه ۱۰۰۰ تن پرتغال که تا کنون ۷۲۰ تن وارد شده و ۶۰۰ تن سیب که تا کنون ۵۴۰ تن از آن وارد شده را داده ایم.  

 وی افزود: ۷۲ درصد پرتغال و ۹۰ درصد سیب وارد شده، سیب را تا ۲۴ ساعت آینده و پرتغال تا پایان هفته کامل می‌شود. سردخانه کرمانشاه را برای شهرستان‌های شرقی و کرمانشاه قرار دادیم و سردخانه اسلام آباد ۳۰ درصد باقیمانده به منظور تامین نیاز شهرستان‌ها غربی، پاوه و اورامانات در نظر گرفته شده.

مدیر کل صمت با بیان اینکه تامین میوه شب عید حاصل یک کار تیمی بوده و تا پایان هفته تکمیل می‌شود، بیان داشت: کرمانشاه نسبت به سایر استان‌ها از نظر حمل و نگهداری شرایط بهتری دارد. سیب را کیلویی ۴۸۵۰ و پرتقال را کیلویی ۴۵۰۰ تومان قیمت گذاری کردیم که نسبتا مناسب است.

در ادامه رئیس اتاق اصناف تصریح کرد: بهتر است گشت تعزیرات اصناف و صمت در بازرسی کار مشترکی انجام دهد.

سلیم ساسانی بیان داشت: نمایشگاه بهاره نیز مطابق با برنامه ریزی‌ها بین ۲۰ تا ۲۵ اسفند باید برگزار شود، اما با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا منتظر دستور استاندار و مصوبه جلسه هستیم.

وی در ادامه با توجه به دارا بودن ۶۰ هزار واحد صنفی خواستار برگ‌هایی کلاس آموزشی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای روسای اتحادیه و واحد‌ها صنفی شد.

 
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار