برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، مهد‌های کودک، مراکز آموزشی و حوزوی قم برای دو روز آتی تعطیل اعلام شد. در پی شیوع بیماری کرونا، در استان قم و مرگ 5 نفر بر اثر این بیماری، اقدامات و تمهیدات لازم در بخش های مختلف برای کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع آن اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۲۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 22 February 2020

به گزارش تابناک قم، با اعلام ستاد مدیریت بحران استان قم، فردا و پس فردا (یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفندماه) تمامی مهدکودک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و مراکز حوزوی استان قم تعطیل شد.

در پی فوت چهار بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم روز پنجشنبه و شنبه جاری تعطیل اعلام شده بود؛ همچنین در تازه‌ترین خبر، تمام مراکز علمی این استان تا یک هفته و مراکز حوزوی نیز روز یکشنبه هفته جاری تعطیل شدند.

همزمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده اند.

این گزارش حاکی است در پی شیوع بیماری کرونا، در استان قم و مرگ 5 نفر بر اثر این بیماری، اقدامات و تمهیدات لازم در بخش های مختلف برای کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع آن اندیشیده شده است.

از جمله این اقدامات تعطیلی تمام اجتماعات، همایش ها و مراسم ها در این استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار