استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام بر ضرورت توجه و حمایت از خانواده زندانیان معتاد در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 17 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: تفکیک مراجعان در کمپ‌های ترک اعتیاد باید براساس سن و میزان اعتیاد صورت گیرد.

وی افزود: همچنین دستگاه‌ها بر بخش خصوصی زیرمجموعه خود نظارت کافی داشته باشند و به مجموعه‌هایی که مجوز می‌دهند، نظارت کنند.

استاندار ایلام با اشاره به نظارت دقیق بر کمپ‌ها، سرای سالمندان و مراکز ترک اعتیاد بخش خصوصی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی که مجوز فعالیت به بخش خصوصی اعطا می‌کنند در زمینه عملکرد آنها نیز باید پاسخگو باشند و قصور این مجموعه‌ها متوجه دستگاه صادر کننده مجوز است.

سلیمانی‌دشتکی با تأکید بر توجه و حمایت از خانواده‌های معتادانی که در زندان و یا در کمپ‌ها پذیرش می‌شود، افزود: کمیته امداد و بهزیستی و دیگر دستگاه‌های مرتبط در این خصوص ورود کرده است و نسبت به حمایت از خانواده‌هایی که سرپرست خانوار آنها در کمپ و یا زندان به سر می‌برد اقدام لازم صورت گیرد تا این خانواده‌ها با مشکلات و معضلات اجتماعی و مالی روبه رو نشوند.

وی تاکید کرد: گروهی متشکل از دستگاه‌های مرتبط در این زمینه و جهت ساماندهی تشکیل شده با احصای لیست معتادانی که در کمپ و زندان به سر می‌برند و خانواده‌های آنها بدون هیچ سرپرستی رها شده‌اند، مورد حمایت قرار گیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار