فرماندار کرمانشاه از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 17 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر ، اظهار کرد: با تایید صلاحیت یک کاندیدای دیگر در روز گذشته از سوی شورای نگهبان، تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به 68 نفر رسیده است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تدارک برپایی 600 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از این تعداد 439 شعبه ثابت مربوط به شهر کرمانشاه بوده که این شعبات در مدارس، بانک‌ها، موسسات دولتی و دیگر اماکن اداری برپا خواهند شد، 14 شعبه سیار هم در شهر کرمانشاه در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، واحدهای صنعتی و... کار اخذ رای از مردم را انجام خواهند داد.

رنجبر ادامه داد: مابقی شعبات اخذ رای در سطح بخش‌های تابعه شهرستان کرمانشاه شامل بخش مرکزی، بیلوار، کوزران، فیروزآباد و ماهیدشت کار اخذ رای را انجام خواهد داد.

فرماندار کرمانشاه گفت: نزدیک به 10 هزار نفر عوامل اجرایی شامل اعضای شعب اخذ رای، اعضای نظارت، بازرسی، نیروهای انتظام و ... در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه مشارکت خواهند کرد.

رنجبر در ادامه با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات در جلسات شورای تامین شهرستان اندیشیده شده، گفت: برای برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه نداریم.

وی سپس به تشریح حال و هوای انتخابات در شهرستان کرمانشاه پرداخت و افزود: هرچه رو به جلو می رویم تنور انتخابات در شهرستان کرمانشاه داغ تر می‌شود و ستادهای تبلیغاتی کاندیداها هم شدیدا مشغول کار هستند.

وی ادامه داد: در برخی ستادهای تبلیغاتی تخلفات جزیی مشاهده شده که تذکر داده ایم و در صورت ادامه تخلفات برای برخورد به مسئولین مربوطه معرفی خواهند شد.

رنجبر در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی علیه نظام دلسرد خواهد کرد.

وی با اشاره به مشارکت خوب مردم شهرستان کرمانشاه در انتخابات‌ ادوار گذشته، ابراز امیدواری کرد: در این دوره هم شاهد حضور حداکثری کرمانشاهیان در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می‌شود و سه نفر از حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار