معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از ۶۲۵ مورد جمع آوری تبلیغات غیرمجاز کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 17 February 2020

علیرضا عالیپور با اشاره به نحوه رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: احراز این تخلفات توسط هیات اجرایی ستاد انتخابات هر شهرستان انجام می شود؛ چند کمیته ذیل این ستاد تشکیل شده که نمایندگان شهرداری و نیروی انتظامی و نمایندگان دستگاه قضایی و بازرسی عضو کمیته رسیدگی به تخلفات هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۲۵ مورد تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر اهواز جمع آوری شده است، درباره انواع تخلفات تبلیغاتی گفت: عمده تخلفات تبلیغاتی جمع آوری شده، اقلام تبلیغاتی با سایز نامتعارف، نصب بنرها در محل های غیرمجاز از جمله روی تجهیزات ترافیکی مثل چراغ راهنمایی، روی پل ها یا تقاطع ها بوده که موجب کاهش دید می شوند.

عالیپور بیان کرد: اقلام جمع آوری شده تبلیغاتی کاندیداها و علت جمع آوری در صورتجلسه قید می شود و این اقلام به انباری که مورد تایید فرمانداری است، تحویل داده می شوند.

وی گفت: تبلیغات در انتخابات بخشی از فراهم کردن بستر شور و نشاط مردم است که بعضا در این روند تبلیغاتی، تخلفاتی نیز انجام می شود اما الزاما تخلفات توسط کاندیدا انجام نمی شود؛ گاه ستادهای مردمی و افراد علاقه‌مند به قوانین ناآگاه هستند و چنین تخلفاتی می کنند.

عالیپور با بیان اینکه تبلیغات کاندیداها موجب آلوده شدن شهر شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه نوروز هستیم و باید شهر را آماده کنیم، زحمات شهرداری برای جمع آوری تبلیغات و پاکسازی شهر بسیار زیاد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار