از اواخر وقت امروز؛
مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و گاهی وزش باد از اواخر وقت امروز در کلیه مناطق بویژه جنوب استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ 16 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حبیب عبدلی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و گاهی وزش باد از اواخر وقت امروز در کلیه مناطق بویژه جنوب استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا اواخر فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد:در این مدت لغزندگی، کولاک برف، مه گرفتگی، کاهش دید و اختلال تردد در معابر شهری و جاده‌های برون شهری بخصوص در مناطق جنوبی دور از انتظار نیست.
 
مدیریت بحران استانداری هم بر خودداری از سفر‌های غیر ضروری و کوهنوردی و تردد در مناطق کوهستانی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی در خودروها، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خطرات ناشی از وزش باد شدید و ابگرفتگی معابر، برفروبی و نمک پاشی به موقع معابر و محور‌های ارتباطی، مدیریت در توزیع و مصرف حامل‌های انرژی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در این مدت تاکید کرده است.
 
مدیریت بحران استانداری همچنین خواستار امادگی کامل ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان‌ها برای اتخاذ راهکار‌های لازم، اطلاع رسانی به موقع و موثر و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار