شهردار خوی گفت : حضور درعرصه های اجتماعی از نشانه های باور عمیق مردم به نظام جمهوری اسلامی است .
کد خبر: ۸۲۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 15 February 2020
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

محرم اکبرزاده شهردار خوی با اشاره به حضور گسترده مردم در مناسبتهاب مختلف اجتماعی و سیاسی گفت : حضور مردم در تمامی عرصه های اجتماعی و انتخابات مختلف از باورهای عمیق به نظام جمهوری اسلامی نشات میگیرد و این حضور ارزشمند بویژه در ایام الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشانگر پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است. 
شهردار خوی تاکید کرد: علیرغم وجود مشکلات مختلف معیشتی، مردم در سخت ترین شرایط ، پشتوانه نظام و حاکمیت بودند و شایستگی های این مردم همواره در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود. 

اکبرزاده تصریح کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و مجلس بعنوان یکی از اصلی ترین ارکان نظام رویکرد بسیار پر اهمیتی در کاهش مشکلات مردم دارد و بعنوان یک نهاد قانوت گذار و نظارت بر اجرای صحیح قانون میتواند در کنار مردم بوده و برای کاهش معضلات و مشکلات ملت ایران گامهای مهمی بردارد. 

وی تاکید کرد: تحریم های استکبار جهانی زمینه ای برای تقویت ریشه های استقلال کشور ایران است و استکبار جهانی نمیداند که با همه تحریمهای صورت گرفته مردم ایران بیش از پیش در کنار نظام جمهوری اسلامی هستند و از سوی دیگر با باورهای انقلابی و تلاش های مجاهدانه ای که شکل میگیرد گام های مهمی در عرصه اتکا به تولید داخل، توانمند سازی نظامی و اقتصادی و توسعه مدیریت کلان کشوری برداشته میشود.
مهندس اکبرزاده در قسمت دیگری از سخنان خود گفت : مدیریت درست و اولویت بخشی به رفع نیازها و مشکلات معیشتی مردم ، رسیدن به نگاه مشترک جهادی و انقلابی و استفاده از توان علمی و باورهای جوانان کشور و اراده ملی ، تحریمهای ایران را به سمت و سوی توسعه و توجه به قدرت روزافزون مردم سوق داده و تا امروز بسیاری از توانمندیهای نظامی و اقتصادی و سیاسی از همین اراده ملی شکل گرفته است.

شهردار خوی در پایان سخنان خود تاکید کرد : دوری از بداخلاقی های انتخاباتی از اولویت های اصلی داشتن یک انتخابات سالم بوده و باید بر اساس قوانین در روزهای مختلف در حفظ زیبایی شهر، پرهیز از نصب اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی در اماکن و معابر غیر از جایگاه های رسمی اعلام شده همراه مدیریت شهری باشند و طبیعتا توجه به قوانین میتواند بعنوان یکی از نشانه های تفکر اجتماعی و رشد سیاسی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار