سردار رمضان شریف:
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترور شهید قاسم سلیمانی نقطه پایان حضور آمریکایی‌ها در منطقه خواهد بود و آزادی سرزمین فلسطین و بیت المقدس را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۲۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 13 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اربعین مالک اشتر زمان شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها برای تسلط بر منطقه غرب آسیا افزود: با حضور سردار مقاومت همه طراحی‌های استکبار جهانی در منطقه به شکست انجامید و مطمئنا بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز این گونه خواهند بود.
 
وی تواضع، اخلاص، مردم داری، ولایت مداری، شجاعت، شهامت در تصمیم و طراحی‌های مدبرانه در میدان رزم را از جمله دیگر ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.
 
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را سیلی دوم مردم به آمریکایی ها دانست و  بیان کرد: شرکت باشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات دوم اسفند ماه سال جاری نیز سیلی سوم به استکبار جهانی خواهد بود.
 
سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان نیز در این مراسم با اشاره به تشییع باشکوه پیکر پاک و مطهر سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب این شهید سرافراز حقیقتا تربیت یافته مکتب امام بود و رسیدن به مقام شهادت در راه خدا اجر سالیان دراز جهاد و مقاومت این شهید سرافراز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار