از شب گذشته تاکنون راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 12 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،ارسلان شکری با اعلام این خبر گفت: طی چند روز گذشته با بارش شدید برف و کولاک در اغلب محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی راه ارتباطی بیش از ۴۰۰ روستا مسدود شده بود که این رقم به شب گذشته به ۳۰۰ روستا رسیده بود که از شب گذشته تاکنون راه ارتباطی ۱۰۰ روستا بازگشایی شده و عملیات بازگشایی مابقی محور‌های روستایی نیز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت جوی محور‌های مهاباد – سردشت، مهاباد – بوکان، ماکو - آواجیق و خوی – چالدران کولاکی بوده و محور‌های ایرانخواه – تکاب و دندی – تکاب بعلت کولاک و عدم دیدکافی مسدود است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تردد در محور‌های ارتباطی مسدود شده ممنوع است، یادآور شد: ضروری است مردم از هرگونه سفر غیرضروری به محور‌های دارای کولاک اجتناب نموده و در صورت ضرورت از ایمنی وسایل نقلیه اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: اولویت در بازگشایی محور‌های ارتباطی مربوط به راه‌های اصلی و شریانی بوده و سپس عملیات رفروبی در راه‌های فرعی و روستایی انجام می‌شود و تلاش می‌شود تا بیست و جهار ساعت آینده کلیه راه‌های روستایی مسدود شده بازگشایی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار