استاندار خوزستان با صدور پیامی از آحاد شهروندان استان دعوت کرد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.
کد خبر: ۸۲۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 10 February 2020

متن پیام غلامرضا شریعتی به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

امسال در حالی به استقبال ۲۲ بهمن می‌رویم که ملت بزرگ ایران و خصوصا مردم شریف خوزستان در آیین تشییع پیکر سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادند که همچنان به آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پایبند هستند. این حضور حماسی در طلیعه این ایام، مهر تایید دیگری بر شعار برگزیده دهه فجر امسال یعنی «انقلاب اسلامی؛ زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» بود.

مردم همیشه در صحنه خوزستان آماده حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای درخشان هستند تا با تجدید عهد و میثاق با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عظیم الشان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برای مشارکت و حضور آگاهانه در انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفندماه آماده شوند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و گرانقدر استان خوزستان و ادای احترام به خانواده‌های محترم این اسطوره‌های غیرت و مردانگی، از آحاد مردم غیور و سرافراز استان، اقوام بزرگ خوزستان، اصناف، مدیران و همگان دعوت می‌کنم با حضور پرشور و شعور در صفوف دشمن شکن راهپیمایی ۲۲ بهمن، عظمت و شکوه خود را بار دیگر به جهانیان نشان دهند و این حضور را به مقدمه‌ای برای شرکت مسئولانه و آگاهانه در انتخابات پیش رو تبدیل کنند.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان"

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار