کد خبر: ۸۲۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳ 10 February 2020

به گزارش پایگاه خبری اوشیدا؛ جشن بزرگ بهار انقلاب با حضور مردم و مسئولین در پارک یعقوب لیث صفاری شهرستان زابل برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: با ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انقلابی به ثمر نشست که حکومت ظالمانه ۲۵۰۰ ساله را در هم شکست.
وی افزود: مردم ایران قبل از انقلاب زیر چکمه های رژیم پهلوی له شده بودند و هیچگونه جایگاهی در عرصه بین المللی آن دوران نداشتند.
وی ادامه داد: نماینده مردمی در دوران پهلوی توسط کشور های خارجی تعیین می شد اما امام با اراده آهنین و پشتوانه مردمی انقلابی را پایه گذاری کرد که امروز جایگاه اول را در منطقه دارد.
سنچولی تصریح کرد: امروز ایران آزادترین کشور جهان است که به لطف انقلاب و امام این مهم به سرانجام رسیده است.
وی با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها بعد از چهل سال مجاهدت در ایران و خارج از مرزهای کشور دعوت حق را لبیک گفت.
غلامرضا گنجی فرماندار شهرستان زابل نیز در این مراسم گفت: عزت و عظمت امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمده است.
وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی در سیستان ۶ ماه خشکسالی بوجود آمد و آورد رودخانه هیرمند طی ۴۸ روز خشک شد که منجر به کوچ کردن تعداد کثیری از سیستانی ها شد.
فرماندار زابل بیان داشت: امروز با توجه به ۲۱ سال خشکسالی در سیستان به واسطه امکانات مطلوبی که انقلاب اسلامی فراهم کرده است سیستانی ها ماندگار شده اند.
گنجی تصریح کرد: امروز فرزندان انقلاب بزرگترین پایگاه آمریکایی ها در عراق را با خاک یکسان کردند که عزت و قدرت ایران و انقلاب اسلامی را نشان می دهد.
وی گفت: در دهه فجر امسال ۸۹۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال افتتاح شده است ، به واسطه این طرح ها برای هزار نفر در زابل اشتغال زایی ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار