مسئول ورزش و جوانان هلیلان:
مسئول ورزش و جوانان هلیلان از برگزاری همایش پیاده‌روی در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 09 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی نجات ترحمی در نشست هماهنگی این همایش، اظهار کرد: این همایش به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فجر روز جمعه 25 بهمن از ورودی شهر «کهره» آغاز و تا سالن زنده یاد کرمی شهر توحید ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای برگزاری این همایش 3000 تعرفه صادر شده که بین شرکت کنندگان توزیع و در پایان به قید قرعه به برندگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

مسئول ورزش و جوانان هلیلان در ادامه به اشاره به شهرستان شدن هلیلان استان افزود: پس از ارتقاء هلیلان به شهرستان این نخستین همایش پیاده روی در شهرستان هلیلان است و امیدواریم این برنامه‌ها در آینده با وسعت بیشتری ادامه پیدا کند.

ترحمی با اشاره به حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در این همایش ، گفت: حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در این همایش ،فرصتی مناسب برای ورزش هلیلان است که مردم این منطقه بتوانند مسائل و مشکلات حوزه ورزش را با ایشان درمیان بگذارند و در آینده نزدیک شاهد تحولی عظیم و پیشرفت درحوزه ورزش شهرستان باشیم.

هلیلان یازدهمین شهرستان استان ایلام است که هفته گذشته با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مراسمی باشکوه از بخش به شهرستان ارتقاء یافت./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار