به مناسبت دهه مبارک فجر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندهان ارتش ، سپاه شهدا و نیروی انتظامی بصورت جداگانه دیدار کردند .
کد خبر: ۸۲۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 08 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در این دیدارهای صمیمانه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام کشور گفت : طوفان عظیم ناشی از ترور ناجوانمردانه سردار دلها ، منشاء ویرانی امپراطوری آمریکایی ها است و این وعده الهی است که " باطل رفتنی" است .
رضا نقی زاده با گرامیداشت روز نیروی هوایی و هشتمین روز از دهه مبارک فجر با اشاره به جایگاه تعیین کننده نیروهای مسلح بر حفظ تمامیت ارضی ایران و کشورهای منطقه عنوان داشت :
آمریکای تروریست بداند با خطای راهبردی ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی نه تنها به تروریستی بودن خود مهر تایید زد ، بلکه جبهه مقاومت را برای اخراج آنها از خاورمیانه مصمم تر و متحدتر ساخت و بزودی بر دیشمن زبون آشکار خواهد شد که تک تک سربازان ولایت برای دشمن به یک اندازه خطرناک هستند .
در این نشست ها با اهدای لوح و کلام الله مجید محضر فرماندهان معزز ، در خصوص توسعه نهضت خدمتگزاری بی منت به مردم بزرگ و ولایی و همچنین گسترش همکاری های فی مابین تاکید شد .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار