نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه: باید سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را که دست امداد الهی به وضوح در آن دیده شد با برنامه های مختلف گرامی بداریم و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را متذکر شویم.
کد خبر: ۸۱۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 26 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه ایام پیروزی انقلاب اسلامی از ایام ا.. است گفت: باید این روز ها را که دست امداد الهی به وضوح درآن دیده شد با برنامه های مختلف گرامی داشت و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را متذکر شویم.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در جلسه هماهنگی مراسم ایام ا.. دهه فجر در استان افزود: باید فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل ساله آن در برنامه های مختلف تبیین و تشریح شود که دشمن شناسی و تبیین اصل ولایت فقیه در جامعه یکی از این موارد مهم است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان یکی از جلوه های با اهمیت انقلاب اسلامی می تواند ضربه سختی به دشمنان وارد کند و باید در برنامه های دهه فجر امسال این مهم‌ مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بخشایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: برنامه های چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد بیانیه گام دوم اجرا می شود.

در این جلسه روسای کارگروه های ۲۱ گانه بزرگداشت ایام ا.. دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی نیز در خصوص مهمترین برنامه های امسال مطالبی بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار