برف و کولاک
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف و کولاک راه دسترسی ۱۰۲ روستای استان را بسته که تلاش راهداران برای بازگشایی راه ارتباطی این روستا‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۸۱۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 25 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،ارسلان شکری افزود: از این تعداد ۲۸ روستای سلماس، ۲۵ روستای مهاباد، ۱۰ روستای ارومیه، ۲ روستا در پیرانشهر، هفت روستا در خوی و ۳۰ روستا در چالدران قرار دارد.

وی اظهار داشت: این روستاها بیشتر در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی قرار دارند و تلاش راهداران مستقر در ۶۸ راهدارخانه‌ ثابت و سیاربرای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: عوامل این اداره‌کل کنترل عملیات برف‌روبی در ۱۲ هزار کیلومتر از انواع راه‌ها و ۸۹ گردنه از جمله ۱۸ گردنه راه‌های اصلی استان را بر عهده دارند.

شکری اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی امسال در قالب طرح زمستانی از طریق سامانه جامع ۱۴۱ آماده پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان و ارایه مشاوره به رانندگان و مسافران در آذربایجان‌غربی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر شماره ثابت ۱۴۱، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات راه‌های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار