نماینده مجری طرحهای آب و فاضلاب ارومیه گفت: با مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه به ظرفیت ۶۰ هزار مترمکعب در شبانه روز، که هم اکنون ۹۲ درصد پیشرفت دارد، سالانه حدود ۵۱.۱ میلیون مترمکعب پساب استاندارد تصفیه شده به دریاچه ارومیه قابل انتقال است.
کد خبر: ۸۱۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 23 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهرعلی فتاحی گفت: کارشناسان ستاد احیای دریاچه ارومیه در هفته گذشته با هدف بررسی و کنترل پیشرفت فیزیکی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال آن بازدید کردند.

وی تصریح کرد: با مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه به ظرفیت 60 هزار مترمکعب در شبانه روز و احداث شبکه فرعی و اصلی و خطوط انتقال باقیمانده، سالانه حدود 51.1 میلیون مترمکعب پساب استاندارد تصفیه شده به دریاچه ارومیه قابل انتقال است.

نماینده مجری طرح‌های آب و فاضلاب ارومیه بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی کل پروژه 92.30 درصد و این طرح تحت دو قرارداد فاز یک و دو به طول کل 11.1 کیلومتر در حال اجرا است.

فتاحی تصریح کرد: فاز نخست آن به طول 6 هزار و 400 متر طول با پیشرفت فیزیکی 99.7 درصد و فاز دو به طول چهار هزار و 700 متر با پیشرفت فیزیکی 32 درصد در حال اجرا است.

وی بیان کرد: اعتبار لازم برای بهره‌برداری از طرح 400 میلیارد ریال بوده که در صورت پرداخت نقدی و به موقع آن، پروژه در سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار