شریف رئیس شورای اسلامی خوی گفت : مسابقات بین المللی کشتی جام پوریای ولی با حضور ۹ تیم داخلی و خارجی در خوی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 20 January 2020

به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی از خوی
غلامعلی شریف رئیس شورای اسلامی خوی گفت : به همت شهرداری خوی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی خوی مسابقات بین المللی کشتی جام پهلوان پوریای ولی در مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری شهید چمران شهرستان خوی برگزار می شود.

شریف افزود: در این مسابقات دو تیم از جمهوری آذربایجان ( باکو و نخجوان ) یک تیم از اربیل عراق و یک تیم از کشور ترکیه حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به تیم های داخلی گفت: در این مسابقات تیم هایی از خوی ، استان های اردبیل ، زنجان ، البرز و کردستان نیز شرکت خواهند کرد.
رئیس شورای اسلامی تاکید کرد : این مسابقات با حضور ۲۰۰ کشتی گیر در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و آزاد برگزار خواهد شد.
شریف در مورد برگزاری مستمر جام پوریای ولی گفت: شورای اسلامی خوی با اکثریت آراء به تصویب رساند که شهرداری خوی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات کشتی خوی این مسابقات را همه ساله برگزار نماید.
شریف در مورد ثبت جهانی مسابقات کشتی جام پوریای ولی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی مصمم هستند با برگزاری مستمر و سالانه این مسابقات ضمن بالابردن سطح کیفی مسابقات و حضور تیم های مطرح خارجی و داخلی در آن ، مسابقات را در تقویم سالانه فدراسیون کشتی کشورمان و فدراسیون جهانی کشتی ( فیلا ) به ثبت برساند و همه ساله با نظارت فدراسیون کشتی ایران و فدراسیون جهانی کشتی ( فیلا ) این مسابقات در شهرستان خوی و در کنار مزارپهلوان پوریای ولی برگزار شود.

شریف با دعوت از مردم ورزش دوست خوی برای تماشای این مسابقات ، گفت: جام پوریای ولی در روزهای سوم و چهارم بهمن ماه در مجموعه ورزشی دو هزار نفری شهید چمران خوی برگزار خواهد شد و در روز افتتاحیه آن از تندیس پوریای ولی در میدان پوریای ولی خوی رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار