نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه: باید در مقابل مردم‌ بصیر ایران سر تعظیم فرود آورد و تشییع پیکر سپهبد شهید سردار سلیمای ۲۵ میلیونی مردم نشانگر بصیرت ملت عزیز ایران است.
کد خبر: ۸۱۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 17 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی بر گزار شد به حضور حماسی و دشمن شکن مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و اضافه کرد: در مقابل مردم‌ بصیر ایران باید سر تعظیم فرود آورد و تشییع جنازه ۲۵ میلیونی مردم نشانگر بصیرت مردم عزیز مملکتمان هست و این نکته مهمی است که نباید هرگز فراموش شود که ملتی که با خداوند باشد، خداوند یاری گر آن مردم خواهد بود و در دل دشمنان رعب خواهد انداخت.

سید مهدی قریشی در ادامه خطبه های این هفته به نمازگزاران گفت:ملت ایران‌ هوشیار باشند و با خائنین هم صدا نشوند، توطئه دشمن است که مردم را بر علیه سپاه بشوراند.

او همچنین از واکنش های برخی سلبریتی ها به رویدادهای اخیر ابراز تعجب کرد و گفت: کسانی که با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به نان و نمک رسیدند و صاحب آبرو شده اند، امروزه پیاده نظام دشمن در جنگ نرم بر علیه نظام شده اند. 

خطیب نماز جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در قیامت، اعتذار گناهکاران مورد قبول واقع نمی شود و در این روز تمامی بندگان خدا یکجا جمع می شوند و خداوند خوبی ها را از بدی ها جدا خواهد کرد و به مانند این دنیا نیست که فرد فاسقی مثل ترامپ و فرد صالحی مثل شهید سردار سلیمانی در یکجا زندگی کنند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار