از ابتدای بهمن امسال
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت:وانت‌های فاقد اسناد حمل‌بار با کاهش سهمیه مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 11 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ارسلان شکری افزود: با توجه به این تصمیم، رانندگان و مالکان وانت‌بار برای فعالیت در جاده‌های برون‌شهری باید اسناد حمل وانت‌بار شامل کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت‌بار و بارنامه به همراه داشته‌باشند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای وانت‌بار‌های کم‌مصرف ۳۰۰ لیتر و پرمصرف ۴۰۰ لیتر سوخت به صورت علی‌الحساب تخصیص داده شده، ولی در ماه آینده این میزان بر اساس پیمایش خواهد بود.

وی بیان کرد: رانندگانی که تاکنون کارت هوشمند دریافت نکرده‌اند، باید به مراکز مجاز ثبت‌نام مراجعه و نسبت به اخذ آن اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: متقاضیان برای اطلاع از نشانی مراکز ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز می‌توانند به این اداره‌کل و نمایندگی شهرستان‌ها و همچنین سایت سازمان به نشانی www.rmto.ir مراجعه کنند.

شکری گفت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، دارابودن ۲۳ سال سن و گواهینامه رانندگی مجاز به همراه برگ سلامت جسمی و روحی، ارائه گواهی عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه، اصل و تصویر همه صفحات شناسنامه، کارت ملی و پایان خدمت و ۲ قطعه عکس مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری است.

وی افزود: برای دریافت کارت هوشمند ناوگان وانت‌بار نیز ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز، بیمه‌نامه شخص ثالث معتبر و برخورداری حداکثر سن ناوگان تا ۲۰ سال ضروری است.

برچسب ها: وانت بار ، سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار