نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: شهید سلیمانی تنها یکی از تربیت‌شدگان مکتب ولایت بود و راهش پایان نمی‌پذیرد.
کد خبر: ۸۱۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 10 January 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به حضور پر شکوه مردم در مراسم تشییع سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت:رهبر انقلاب از تعبیر قیامت برای مراسمات تشییع این سردار عزیز استفاده می‌کنند.
 
امام جمعه ارومیه ادامه داد: در قیام میلیونی  تشییع حاج قاسم سلیمانی تمامی  طیف ها  و جناح ها حضور داشتند که این حضور  باعث تقویت هویت دینی، وطن پرستی و تدین شد.
 
امام جمعه ارومیه، با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه های آمریکا گفت: سیلی رزمندگان هرچند در برابر خون شهید سلیمانی اندک است، اما ضربه کوچکی نبود و نشانه حقارت آمریکا بود.
 
او ادامه داد: آمریکا اخبار کشته‌ها را مخفی می‌کند، اما نشانه‌هایی نظیر انتقال اجساد از پایگاه نباید نادیده گرفته شود.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: آمریکا پس از تهدید‌ها به سوی ترس و واهمه رفت که تنها ناشی از سیلی سخت رزمندگان بود. این به برکت خون شهید سلیمانی بود.
 
حجت‌الاسلام قریشی، خطاب به افرادی که دنبال مدیریت و نمایندگی هستند، گفت: باید بدانند که محبت در دل مردم به واسطه اعمال نیک محقق می‌شود و باید برای کسب رضایت مردم با ایمان و عمل صالح عمل کرد.
 
وی، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی تنها یکی از تربیت شدگان مکتب رهبر انقلاب است. باید به این امر توجه کنیم که تربیت شدگان مکتب امام خامنه‌ای همین مسیر را می‌روند.
 
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به انتخابات پیش‌رو و وظیفه مردم در این عرصه، افزود: در انتخابات هم با روش و منش شهید سلیمانی پیش رویم و افرادی را انتخاب کنیم که همچون این شهید بزرگوار در راه نظام باشند.
 
وی، با تسلیت جان باختن مسافران هواپیمای اوکراینی، گفت: چنین حوادثی به عنوان عبرت و تلنگر برای ماست. باید همیشه آماده مرگ باشیم.
 
حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: بر اساس تدابیر رهبری، تعیین ساز و کار لازم و تصویب قوانین برای بررسی حسن اجرای وظایف نمایندگی، جلوگیری از سوءاستفاده مالی و اخلاقی و نیز انجام اقدامات لازم در صورت زوال یا کشف فقدان شرایط نمایندگی مجلس جزو اموراتی است که باید مدنظر باشد.
وی، اضافه کرد: نباید نماینده خیالش راحت باشد که پس از انتخاب تا ۴ سال آسوده است و بدون نظارت ماندگار باشد. باید وضعیت بررسی شود تا نمایندگان شرایطشان ماندگار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار