من تصور می کنم شاید مشکلاتی برای تیم استرالیا ایجاد شده باشد که نتوانست توانایی خود را به خوبی برابر قطر ارائه دهد. این مساله امکان دارد سبب شود تا استرالیا شانس صعود خود را در انتخابی المپیک از دست بدهد.
کد خبر: ۸۱۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 08 January 2020

 مربی و کارشناس والیبال گفت: بازی برابر چین تایپه و قزاقستان در انتخابی المپیک نقش تدارکات برای تیم ایران داشت و نبرد اصلی ایران از فردا پنجشنبه برابر چین آغاز می‌شود.

بهروز عطایی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از دو دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر چین تایپه و قزاقستان در انتخابی المپیک 2020 که در چین در حال برگزاری است، افزود: این دو بازی برای تیم ملی والیبال ایران به عنوان دیدارهای تدارکاتی بود و سبب شد تا کادر فنی از لحاظ ذهنی به جمع‌بندی خوبی برسد. در حقیقت چون تیم قبل از حضور در این رقابتها دیدارهای تدارکاتی نداشت این دو بازی فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم ما بود تا نبرد اصلی خود را از فردا پنجشنبه برابر چین آغاز کند.

وی در ارزیابی از تیم چین گفت: چین تیم قدرتمندی است و برای حضور قدرتمند در انتخابی المپیک مدت زیادی است که بازیکنان آن در اردوی آمادگی بسر می‌برند. بدون شک فردا بازی سختی را برابر چین خواهیم داشت. البته تیم ما نیز رنکینگ اول آسیا را دارد و در آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تهران قهرمان این رقابتها شناخته شد و نشان داد که از سایر تیم‌های آسیایی یک سر و گردن بالاتر است.

این کارشناس والیبال با بیان این که رقابت اصلی تیم ایران از فردا آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به قهرمانی هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم تا ضمن کسب عنوان قهرمانی سهمیه المپیک را نیز به خود اختصاص دهیم.

عطایی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کردید تیم استرالیا برابر قطر با شکست مواجه شود، تصریح کرد: شکست استرالیا برابر قطر قابل پیش‌بینی نبود. قطر چون تیم چند ملیتی است در طی این مدت پیشرفت خوبی داشت و برابر استرالیا رقابت خوبی را به نمایش گذاشت. با توجه به توانمندی بالای بازیکنان استرالیا نسبت به قطر، امکان دارد این باخت تاثیر منفی بر روی بازیکنان این تیم داشته باشد.

وی اضافه کرد: من تصور می کنم شاید مشکلاتی برای تیم استرالیا ایجاد شده باشد که نتوانست توانایی خود را به خوبی برابر قطر ارائه دهد. این مساله امکان دارد سبب شود تا استرالیا شانس صعود خود را در انتخابی المپیک از دست بدهد.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان در ارزیابی از وضعیت تیم ایران برای بازی با چین گفت: تیم در شرایط خوبی بسر می‌برد و هیچ مشکلی از نظر آسیب‌دیدگی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار