رییس هیات والیبال خوزستان از برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک بانوان کشور به میزبانی ماهشهر خبر داد و گفت: خوزستان با ۲ نماینده در این پیکارها حضور دارد.
کد خبر: ۸۱۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 07 January 2020

سعید شاهرخی اظهار داشت: مرحله برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بانوان کشور از روز دوم بهمن ماه امسال در ماهشهر آغاز می شود و مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مرحله رفت این رقابت ها با حضور ۱۵ تیم در سه گروه پنج تیمی برگزار شد که تیم های آریانا ماهشهر و نفت امیدیه به ترتیب در مکان های اول و چهارم رده بندی قرار دارند، نمایندگان استان در گروه سوم با تیم های البرز یکتا، نانسی تهران و طوبی زنجان هم گروه هستند.

رییس هیات والیبال خوزستان گفت: ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود می‌کنند و در نهایت ۶ تیم برای مشخص شدن رده‌بندی پایانی، به شکل متمرکز در یک استان به رقابت می‌پردازند.

تیم هیات بندر امام خمینی (ره) قهرمان مسابقات لیگ برتر بانوان استان شد

وی افزود: مسابقات قهرمانی بزرگسالان بانوان استان خوزستان با شرکت ۹ تیم در سه گروه به صورت متمرکز در ماهشهر برگزار شد و تیم های هیات بندر امام، مناطق نفتخیز جنوب، نفت مسجدسلیمان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

شاهرخی افزود: صابره رشیدی پور، عاطفه علی نازی، نسا بن رشید، محدثه کریمی، ندا ترک لرکی، سارا گرامی، مرضیه بلال خواه، نسترن نادری، رومینا منصوری جلیلیان، مرضیه کریمی، شیوا نادری،سمیرا رشیدی پور، ستایش رشیدی پور، نغمه مالکی، اسما ناصری، ملیکا قاسم پور، راحیل فاضلی و راضیه ساعدی به هدایت فروزان صادقی ترکیب تیم هیات بندرامام را در این مسابقات تشکیل دادند.

بندرامام خمینی (ره) میزبان مسابقات کشوری والیبال مردان

وی همچنین افزود: مسابقات لیگ دسته دوم والیبال مردان کشور با حضور تیم های شهدا بندرامام و نفت اهواز به میزبانی بندرامام در چهار گروه پنج تیمی برگزار می شود.

رییس هیات والیبال خوزستان بیان کرد: این پیکارها در بهمن ماه امسال برگزار شده و تیم های فارس، اصفهان و یاسوج با نمایندگان استان هم گروه هستند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: والیبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار