سپاه شهدای آذربایجان غربی؛
سپاه شهدای آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد، انتقام خون سردار سلیمانی گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 03 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در بیانیه سپاه شهدای استان آذربایجان غربی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی آمده است، بی شک همانگونه که رهبر عظیم الشان ایران اسلامی فرمودند: به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

این پیام با بیان اینکه به کسانی که [ستمکارانه] مورد جنگ و هجوم قرار می‌گیرند، چون به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده، مسلماً خدا بر یاری دادن آنان تواناست (سوره حج آیه ۳۹) می‌افزاید، سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار بزرگ اسلام را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

در ادامه این پیام آمده است، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر و همراهان شهید ایشان بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی مهندس به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور استان، با انگیزه مضاف راه ایشان و آرمان‌های وی را ادامه داده و یک لحظه نیز از این راه فاصله نخواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار