امام جمعه ارومیه؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:راه دفاع و مقاومت با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۱۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 03 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی را تسلیت گفته و اظهار داشت: با شهادت این بزرگان، راه دفاع و مقاومت با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داشت.

 امام جمعه ارومیه افزود: تبریک امام خامنه‌ای به این شهید بزرگوار نشان از مقام والای سردار سلیمانی است که به هدف خود یعنی شهادت رسید.

وی، ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را سیراب می‌کند و در نهایت به نابودی کاخ ستم و شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اذناب آمریکا می‌انجامد.

حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: در قرآن هم آمده که دشمنان با شهادت رزمندگان اسلام درواقع قبر خود را کنده و مسلمانان را در رسیدن به اهداف خود مستحکم‌تر می‌کنند.

وی، گفت: ما منتظریم یا خدا انتقام را بگیرد یا اجازه دهد ما این انتقام را بگیریم. ناراحت از این فقدان هستیم، ولی یقین داریم دشمنان و اذناب شیطان بزرگ به دست مسلمانان و رزمندگان و با ذلت نابود می‌شوند.

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: هراس دشمن از عظمت سردار سلیمانی همانند ترس از عزت وعظمت مالک اشتر بود.

وی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید با دقت مسئله FATF را بررسی کنند و صریح و شفاف برای مردم موضوعات رو بازگو کنید.

حجت‌الاسلام قریشی،با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همانند نماز واجب است بیان داشت: انتخاب افراد دارای شعور سیاسی الزامی است. باید از نفوذ و دخالت دشمنان جلوگیری کنیم که راه آن انتخاب نمایندگان آگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار