خطیب نماز جمعه ارومیه
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حماسه نهم دی ماه را قبولی مردم در آزمونی الهی دانست .
کد خبر: ۸۰۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 27 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه امروز ارومیه گفت: ابعاد مختلف فتنه ۸۸ باید برای نسل های بعدی موشکافی و تبیین شود و روز نهم دیماه روز تجلیل از بصیرت و ولایت مداری مردم قرار گیرد.
امام جمعه ارومیه افزود : نمایندگان‌مجلس باید بودجه سال ۹۹ را با نهایت دقت بررسی و اظهار نظر کنند و بر توزیع عادلانه بودجه ، سیاست اقتصاد مقاومتی و تمرکز نیافتن ثروت و قدرت در یک استان خاص توجه داشته باشند.
وی همچنین گریزی به انتخابات مجلس یازدهم زد و با تبیین شاخصه های مهم یک نماینده انقلابی تصریح کرد: وجود تقوای سیاسی ، ساده زیستی ، وابسته نبودن به مراکز قدرت و ثروت ، تعهد ملی و دینی داشتن و صادق بودن در یک نامزد انتخاباتی بسیار مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبیری س و روز پرستار افزود: پرستاری از بیماران در آموزه های دینی مورد تاکید قرار گرفته به گونه ای که موجب بخشش گناهان و کسب جایگاه والا در روز قیامت می شود.
امام‌جمعه ارومیه با توصیف حالات انسان در روز قیامت خاطرنشان کرد: رعایت تقوای الهی و عمل به فرامین و نواهی خداوند تنها راه نجات بخش انسان در روز محشر است.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: فراموش کردن خداوند موجب فراموشی ذات انسان و در نهایت فراموشی معاد ، بهشت و جهنم می شود.
وی همچنین به بیان اهمیت صدقه و انفاق اموال در راه خداوند برای دستگیری از مستمندان پرداخت.
حجت الاسلام امامی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به نقشه نفوذ دشمنان انقلاب در رده های مختلف مدیریتی نظام اسلامی گفت: نهم دی ماه روز بصیرت امت ولایت مدار است و مردم ایران اسلامی با همین بصیرت به یک مجلس انقلابی در انتخابات آینده رای خواهند داد و با این کار جلوی نفوذ دشمنان را می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار