بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: مهلت فعال سازی رمز پویا تا آخر دی ماه تمدید شده است و توصیه می‌شود شهروندان هر چه سریعتر نسبت به فعال سازی این رمز اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۰۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 23 December 2019

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در راستای افزایش امنیت در تراکنش های بدون حضور کارت، مقرر شد از اول دی‌ماه رمزهای ثابت دوم جای خود را به رمز های یکبار مصرف یا پویا بدهند.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه عدم آشنایی شهروندان با این رمز ها سبب شده بود استقبال خوبی از این طرح صورت نگیرد به همین منظور مهلت فعال سازی رمز یکبار مصرف یا پویا تا ۳۰ دی ماه تمدید شد. همچنین باید یادآور شد که رمزهای ثابت دوم نیز تا همین تاریخ قابل استفاده است.

وی در ادامه بیان داشت: اجرای این طرح در راستای جلوگیری از سوء استفاده های اینترنتی است و به شهروندان توصیه می شود جهت جلوگیری از خطرات احتمالی نظیر سوء استفاده از حساب‌های بانکی این رمز را فعال نمایند.

جلیلیان در پایان تصریح کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک مربوطه نسبت به فعال سازی این رمز اقدام نمایند.همچنین با استفاده از برنامه های تلفن همراه نیز این رمز قابل فعال سازی است و کاربرانی که در بانک ملی حساب دارند می توانند با دریافت برنامه ۶۰ از سایت بانک ملی ایران و عضو بودن همزمان در سامانه بام نسبت به فعال سازی رمز پویا اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار